top of page
360954-01_edited.png

Dopper

Dopper heeft een duidelijke missie: single-use plastic waterflesjes overbodig maken en daarmee helder water realiseren in elke oceaan en vanuit elke kraan 

​

Voor Dopper hebben we de social media strategie opgezet  rondom de lancering van de nieuwe Dopper Glass. Hiernaast hebben we founder Merijn Everaarts geholpen met zijn personal branding strategie.

 

www.dopper.com

Universiteit van Nederland

De missie van de Universiteit van Nederland is “wetenschap toegankelijk maken voor iedereen.”

Zij hebben al flink naam gemaakt in Nederland met hun korte, online colleges die gratis te bekijken zijn.

​

Samen met de Universiteit hebben we een subsidie binnen gehaald vanuit de overheid om ervoor te zorgen dat wetenschappelijke kennis ook écht voor iedereen toegankelijk wordt.

 

De basis hiervan was een strategisch plan om een nieuwe, jongere doelgroep te bereiken door middel van social content. En dat is gelukt! 

 

www.universiteitvannederland.nl

universiteit-van-nederland-content-strategie-instagram.png

Fairytabs

Het eerste tandpastatabletten merk voor kinderen. Gezond, vegan en volledig duurzaam geproduceerd. Maar hoe breng je zo’n nieuw en onbekend product aan de man, eh, het kind?

 

Tijdens een uitgebreide strategische sessie hebben we Peter en zijn team flink aan de tand gevoeld. De main focus tijdens deze meeting: de ‘waarom’ van Fairytabs. Vervolgens hebben we onze tanden in een grootschalige lanceer- en influencer campagne gezet, gebaseerd op de verzamelde input. Fairytabs lanceerde 1 februari 2021 met een BIG BANG!

​

www.fairytabs.nl

Fairytabs-branding-mister-magpie (1).png
360954-01_edited.png

Dopper

Dopper heeft een duidelijke missie: single-use plastic waterflesjes overbodig maken en daarmee helder water realiseren in elke oceaan en vanuit elke kraan 

​

Voor Dopper hebben we de social media strategie opgezet  rondom de lancering van de nieuwe Dopper Glass. Hiernaast hebben we founder Merijn Everaarts geholpen met zijn personal branding strategie.

 

www.dopper.com

bottom of page