
Dopper
Dopper heeft een duidelijke missie: single-use plastic waterflesjes overbodig maken en daarmee helder water realiseren in elke oceaan en vanuit elke kraan. Een missie die onze eksteroogjes doet glimmen!
Traject
Als een soort van vliegende keep (of ekster) zijn wij de redder in nood wanneer het te druk wordt op kantoor of wanneer er een wissel plaatsvindt in het social media team.
Zo waren wij verantwoordelijk voor de social media strategie rondom de lancering van de nieuwe Dopper Glass. Hiermee zorgden wij voor alle content en het community management. Hiernaast hebben we gewerkt aan de lange termijn social media strategie van Dopper.
Naast Dopper als bedrijf werken we samen met de founder Merijn Everaarts aan zijn eigen Personal Brand. Als ambassadeur van een plastic-vrije wereld hebben we zijn persoonlijke strategie uitgezet en deze doorgevoerd in zijn socials.
Nog steeds beheren we zijn socials, regelen we fotoshoots, zorgen voor zijn PR en daarnaast hebben we recentelijk zijn persoonlijke website opgeleverd. En daar zijn we trots op!


